Tegnapelőtt sikeresen megtartottam az almanapot.

Nagyon nehéz, nem fogok hazudni. Olyan éhes voltam! Vagy 100x elmondtam mindenkinek, akik jót derültek rajta. :)

De most már túl vagyok rajta, másnap rengeteg energiám lett és estig nem is kívántam semmit, csak folyadékot. Meg a kávét reggel. :) 

Szóval összességében örülök, hogy túl vagyok rajta, jöhet a következő! Ez az első nap nem volt egyáltalán kellemetlen. Akkor most a máj- és epetisztítás jön, ami egy hetet vesz igénybe. Szerencsére legalább az "előkészületek" jó hosszúak, 5 teljes napig elég arra figyelnem, hogy almalevet igyak. De erről majd a következő bejegyzésemben. ;)Annak, aki még előtte áll, azt tanácsolnám, hogy válasszon finom almákat. Én két típust vettem, az egyik teljesen ehetetlen volt, semmi jó íze nem volt. A másikkal viszont jól kihúztam, abból is annyit vettem, hogy elég lett. :) Meg fontos, hogy minél kevesebb hideget igyatok aznap, ezzel is segítve a szervezetet, ami befűti magát és jobban működik. Szóval langyosat, vagy aki hozzám hasonlóan utálja a köztes állapotokat, akkor forrót.

A bejegyzés trackback címe:

https://elet-mode.blog.hu/api/trackback/id/tr995413179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása